Opis stanowiska pracy

 

Miejsce pracy: biuro Kraków, al. Płk.Beliny-Prażmowskiego 24

Godziny pracy: od 9 do 17

Odpowiedzialność:

  • kompleksowe prowadzenie uproszczonej księgowości dla klientów biura,
  • monitoring sytuacji finansowej i propozycje optymalnych rozwiązań dla klientów


Zakres samodzielnych obowiązków:

  • klasyfikacja i dekretacja dokumentów,
  • ewidencje księgowe i rejestr podatku VAT,
  • import, eksport, WDT, WNT, odwrotne obciążenie, 
  • różnice kursowe,
  • ewidencja środków trwałych (amortyzacja, umorzenie),
  • miesięczne lub kwartalne informacje o zaliczkach oraz deklaracje roczne PIT,
  • miesięczne lub kwartalne deklaracje VAT,
  • dokumenty kadrowo-płacowe pracowników oraz zleceniobiorców,
  • dane statystyczne do GUS,
  • terminowe przekazanie danych finansowych klientom,
  • terminowe przekazanie deklaracji do urzędów
  • bieżąca kontrola finansowo-księgowa

Wymagania

Wykształcenie:
Wyższe ekonomiczne, kierunek rachunkowość

Doświadczenie i kwalifikacje zawodowe:
co najmniej 2 lata w biurze rachunkowym na stanowisku z bezpośrednim kontaktem z klientem


Kwalifikacje mile widziane:

  • dyplom ukończenia studiów dziennych Uniwersytetu/Akademii Ekonomicznej,
  • szkolenia z przepisów podatkowych lub kadrowych w ostatnich 2 latach
  • kursy obsługi programów księgowych (InsERT GT, Płatnik)


Kompetencje i umiejętności wymagane:

  • znajomość podstawowych zasad w rachunkowości i księgowości,
  • znajomość i umiejętność praktycznego korzystania z aktualnych przepisów podatkowych, kadrowych i zus
  • znajomości obsługi MS Office lub Open Office (edytory tekstów, arkusze kalkulacyjne)
  • obsługa przeglądarek internetowych oraz poczty elektronicznej
  • bieżący kontakt z klientem telefoniczny, mailowy i bezpośredni


Kompetencje i umiejętności mile widziane:

  • inicjatywa w rozwiązywaniu problemów branżowych
  • samodzielnie zarządzanie czasem
  • znajomość programów księgowych grupy InsERT GT (Rachmistrz, Rewizor, Gratyfikant, Subiekt) oraz Płatnik,


Cechy osobowe:

komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista, dyspozycyjność

Znajomość języków obcych:
angielski w mowie i piśmie

Prezentacja firmy

Jako licencjonowane biuro księgowe działamy w branży finansowej od 1998 ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
2 500PLN - 3 500PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi