Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1319


Obowiązki:

Do zadań pracownika należeć będzie przede wszystkim pełna obsługa płac
pracowników Nadleśnictwa (praca w SILP Kadry-Płace oraz Silp Web), w tym m.in.
1) obsługa programu Płatnik,
2) naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie przelewów,
3) prowadzenie i uzgadnianie rozliczeń składek z ZUS, PFRON, oraz podatku dochodowego od osób fizycznych z US,
4) sporządzanie list płac dla umów zlecenie i umów o dzieło,
5) ustalanie podstaw do naliczenia zasiłków chorobowych,
6) naliczanie i sporządzanie list plac tytułem świadczenia finansowanych z ZFŚS oraz dokonywanie właściwych księgowań dla wyżej wymienionych świadczeń,
7) przygotowanie planu wynagrodzeń i rezerw na wynagrodzenia,
8) prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi w zakresie ewidencji i rozliczeń finansowych,
9) sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu,
10) sprawozdawczość finansowa,
11) obrót środkami pieniężnymi KASA.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania obligatoryjne (minimalne):1) wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne oraz co najmniej 1 rok pracy na stanowisku związanym z obsługą płac, lub wykształcenie wyższe ekonomiczne.2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.Wymagania dodatkowe (preferowane):1) wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość) i co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą płac.2) umiejętność obsługi programu płatnik,3) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,4) znajomość planu kont i polityki rachunkowości PGL LP,5) znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP),6) znajomość Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),7) posiadanie prawa jazdy kat. B oraz gotowość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych,8) zaawansowana znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych pakietu biurowego MS Office (Word, Excel, Outlook),9) predyspozycje osobowe: dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, chęć samodoskonalenia i pogłębiania wiedzy, samodyscyplina.


Miejsce pracy: Leśna 17, 66-450 Bogdaniec, powiat: gorzowski, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,2) CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, opatrzone własnoręcznym podpisem,3) kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje zawodowe, przebieg pracy zawodowej opatrzone własnoręcznym podpisem z klauzulą potwierdzam za zgodność z oryginałem, data, podpis (oryginały dokumentów do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej), str. 44) oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie do celów rekrutacji danych osobowych szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO (ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowychoraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celujednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia,seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), jeżeli kandydat zamierza z własnej inicjatywy przekazać te dane do celów rekrutacji (załącznik nr 1),5) kwestionariusz osobowy kandydata/kandydatki na pracownika LP (załącznik nr 2),6) oświadczenie kandydata/kandydatki o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw cywilnych i obywatelskich (załącznik nr 3),7) klauzula informacyjna dla kandydatów/kandydatek do pracy z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Nadleśnictwie Bogdaniec stanowiącym (załącznik nr 4),8) do oferty mogą być załączone inne dokumenty w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 05 grudnia 2025 r. do godz. 12.00.1) osobiście: w zamkniętej kopercie, w sekretariacie Nadleśnictwa Bogdaniec, ul. Leśna 17, 66-450 Bogdaniec lub,2) elektronicznie: na adres bogdaniec@szczecin.lasy.gov.pl lub,3) pocztą tradycyjną na adres: Nadleśnictwo Bogdaniec ul. Leśna 17, 66-450Bogdaniec.Każda z form przesłania oferty powinna być opatrzona klauzulą:Nabór na stanowisko Księgowy/Księgowa


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi