Atrakcyjne, samodzielne stanowisko pracy, na którym zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna głównie za:
współpracę z klientami Kancelarii,
prowadzenie ksiąg handlowych,
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
ustalanie zobowiązań podatkowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań;
.
Zapewniamy:
możliwości awansu stanowiskowego i finansowego w nowocześnie i dynamicznie funkcjonującej Kancelarii
szeroki program szkoleniowy wdrażający do pracy na stanowisku
wsparcie współpracowników i przełożonych
stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności zawodowych
(szkolenia, kursy, możliwość awansu )
imprezy integracyjne, benefity
pracę w młodym, pełnym energii i zapału zespole
wyjątkową, partnerską kulturę firmy
praca z wykorzystaniem najnowszych programów, technologii i urządzeń
Dla osób z odleglejszych części kraju bądź zagranicy możliwość uzyskania mieszkania.
- stałe doskonalenie umiejętności zawodowych
- min. dwuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu ksiąg handlowych i ustalaniu zobowiązań podatkowych;
- praktyczna umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, zeznań rocznych
Mile widziane
- certyfikat księgowy
- znajomość programów Symfonia, Ramzes, Demega
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- swobodne posługiwanie się Excelem
- lojalność i integracja z członkami zespołu i zarządem
- czerpanie przyjemności z wykonywanej pracy
- empatyczny stosunek do klienta
- wesołe usposobienie
- życzliwy stosunek do współpracowników i zarządu
Możliwa współpraca w formie b2b
Nasza Kancelaria funkcjonuje od 1991 roku w Katowicach-Ochojcu pr... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.