Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0714


Obowiązki:

1) prowadzenie dokumentacji płacowej,
2) sporządzanie list płac nauczycieli, pracowników administracji oraz pracowników obsługi jednostek obsługiwanych,
3) sporządzanie paczek przelewów wynagrodzeń oraz związanych z tym pochodnych,
4) sporządzanie dokumentacji płacowej niezbędnej do ustalania zasiłków, rent, emerytur,
5) bieżące rozliczanie należnych potrąceń do ZUS i Urzędu Skarbowego,
6) zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i do ubezpieczenia zdrowotnego pracowników oraz członków rodzin jednostek obsługiwanych,
7) przygotowywanie danych dla jednostek do sporządzenia sprawozdań GUS i innych,
8) prowadzenie inwentaryzacji składników majątkowych, pozostałych środków trwałych, zbiorów bibliotecznych oraz wartości niematerialnych i prawnych w jednostkach organizacyjnych obsługiwanych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Pracownik administracyjno-ekonomiczny
  • Podstawy księgowości
  • Specjalista ds. kadr i płac

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : Znajomość programów: Vulcan Płace, Płatnik[Umiejętność 1] : Umiejętność obsługi urządzeń biurowych


Miejsce pracy: Pl. E. Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi