Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/2372


Obowiązki:

Prowadzenie pełnej księgowości podmiotów gospodarczych, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych, rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp., potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic, rozliczanie faktur z importu i eksportu, sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS, prowadzenie ewidencji kasowej, sporządzanie raportów finansowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych.
Mile widziane doświadczenie z dziedziny: płac, kadr i zus:
sporządzanie list płac, wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych, obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku.


Miejsce pracy: Poznańska 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV proszę wysyłać na e-mail: jolanta.kolodziej@alabrudzinscy.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi