Do głównych zadań należy:
- opracowanie i aktualizacja planu kont i polityki rachunkowości ( we współpracy z Dyrektorem finansowym)
- ewidencją dokumentów księgowych w księgach rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych zarówno dla celów bilansowych jak i podatkowych,
- odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy,
- prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku od towarów i usług,
- obliczanie miesięcznych zobowiązań z tytułu podatków oraz sporządzanie deklaracji i zeznań podatkowych VAT, PIT, CIT
- monitoring należności i zobowiązań,
- realizacja dyspozycji bankowych,
- sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (banki, instytucje ubezpieczeniowe, US, ZUS, GUS)
- obsługa kontroli firmy przez instytucje zewnętrzne (US, ZUS, itp.)
- rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
- naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem regulaminu wewnątrzzakładowego,
- sporządzanie oraz przekazywanie rozliczeń i deklaracji z US, ZUS
- sporządzanie rozliczeń rocznych pracowników PIT-11
Od kandydata oczekujemy umiejętności:
- praktycznej znajomości przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy oraz ustawy o rachunkowości,
- znajomości obsługi programów finansowo-księgowych – system InsertGT oraz pakietu MS Office
- doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości
- dokładności, terminowości, uczciwości i samodzielności
American Systems Sp. z o.o. specjalizuje się w projektowaniu, two... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.