Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse, Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Jesteśmy polską firmą zajmującą się realizacją projektów rekrutacyjnych dla klientów z całej Polski. Wyróżnia nas troska o dobro każdego pracownika, dlatego zapewniamy kompleksową opiekę pracownikom tymczasowym, a własnym możliwość rozwoju kompetencji miękkich i specjalistycznych.
Dodatkowo, podjęcie pracy w naszej firmie ułatwia kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy, jasny podział zadań i obowiązków oraz system wypracowanych procedur i standardów. Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Sprawdź czy odnajdziesz się na stanowisku księgowej/go lub zostań asystentem księgowego:
Wybierasz opcję księgowy? :) Proponujemy Ci pracę, w ramach której będziesz:
- weryfikował pod względem formalno-rachunkowym oraz dekretował dokumenty zakupu,
- wprowadzał dokumenty do systemu księgowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi zasadami firmy,
- weryfikował kontrolował oraz uzgadniał konta księgowe,
- księgował wyciągi bankowe,
- brał udział w procesie zamykania miesiąca i roku,
- uzgadniał rozliczenia z kontrahentami,
- uczestniczył w bieżących pracach księgowych działu.
W realizacji obowiązków wspierać Cię będą współpracownicy, zdradzimy jeszcze, że po dołączeniu do naszego zespołu będziesz brał udział w imprezach integracyjnych i korzystał z pakietu benefitów pozapłacowych, w tym kart multisport i kursów językowych.
- umowę o pracę na pełny etat,
- zapewnione narzędzie niezbędne do pracy,
- stabilne zatrudnienie w firmie nastawionej na rozwój i współpracę międzynarodową, która działa na rynku od 2016 roku,
- dobrą atmosferę w zespole nastawionym na współpracę i wsparcie,
- przygotowanie do realizacji
powierzonych obowiązków, w tym usystematyzowane i jasno określone
oczekiwania (karta opisu stanowiska pracy, zbiór procedur i standardów) - firmowe imprezy integracyjne i pakiet benefitów pozapłacowych, w tym dofinansowanie do kart MultiSport oraz kursów językowych,
- wynagrodzenie zgodne z wewnętrznym systemem wynagradzania i premiowania oraz ścieżką awansu.
Nie zapomnieliśmy o wynagrodzeniu, prosimy o zawarcie w aplikacji informacji o swoich oczekiwaniach finansowych.
- wykształcenie minimum średnie ekonomiczne,
- co najmniej 2- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość zasad rachunkowych oraz przepisów podatkowych VAT i CIT,
- praktyczna znajomość Excel oraz Word,
- otwartość na nowe wyzwania, wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja,
- proaktywna postawa oraz inicjatywa w działaniu,
- rzetelność, odpowiedzialność, dokładność, skrupulatność, punktualność oraz dyskrecja,
Znasz program Comarch Optima? Z pewnością to docenimy!