Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0141


Obowiązki:

1) Sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie faktur sprzedaży, zakupu, ZUL-i oraz terminowe regulowanie zobowiązań wobec dostawców, uzgadnianie sald z dostawcami;
2) Prowadzenie ewidencji VAT, uzgadnianie kont z rejestrem zakupu VAT, sporządzanie JPK i deklaracji;
3) Naliczanie i terminowe przekazywanie rozrachunków wewnątrzbranżowych;
4) Naliczanie, księgowanie ZFŚS, odsetek, rekompensat odpisu na FL, pozostałych kosztów, WB wpłaty do budżetu;
5) Rozliczanie sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
6) Analiza i sprawdzanie poprawności księgowań na przydzielonych kontach;
7) Sporządzanie dokumentów magazynowych PZ, RW, ZW, MM, Wz wraz ich księgowaniem;
8) Archiwizowanie dokumentów na swoim stanowisku pracy.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
  • wysoka kultura osobista
  • organizacja pracy własnej

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 1] : znajomość prawa ogólnego i wewnętrznego PGL LP


Miejsce pracy: 28-411 Michałów 294, powiat: pińczowski, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.radom.lasy.gov.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi