Opis stanowiska pracy

Biuro Petra to nowoczesne biuro rachunkowe z potencjałem dalszego rozwoju, korzystające z innowacyjnych rozwiązań w zakresie organizacji pracy i obsługi klienta. Istnieje od 2010 roku, lider w dostarczaniu usług księgowych w regionie o ugruntowanej pozycji rynkowej w skali kraju. (biuropetra.pl)

Jeżeli samodzielność, zaangażowanie i potrzeba rozwoju to Twoje cechy,
zapraszamy Cię
do dołączenia do naszego zespołu!

                                               --- X ---X ---X ---

W związku z nieprzerwanym napływem klientów poszukujemy kolejnej samodzielnej księgowej do pełnej księgowości, z doświadczeniem na podobnym stanowisku, która poza rozliczaniem firm, z czasem będzie miała także możliwość rozwinąć się jako lider kilkuosobowej grupy.

Do Twoich obowiązków będzie należało prowadzenie prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej w pełnej księgowości, wg wymogów obowiązującego prawa, z uwzględnieniem następujących zadań:

  • weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnymi rachunkowym,
  • księgowanie dokumentów kosztowych i sprzedażowych, krajowych i zagranicznych,
  • księgowanie pozostałych dokumentów i operacji księgowych (WB, LP, PK, delegacje itp.)
  • rozliczanie rozrachunków,
  • analiza, kontrola i uzgadnianie zapisów i sald na kontach księgowych,
  • ustalanie obciążeń podatkowych i terminowe informowanie klientów,
  • prowadzenie rozliczeń i przygotowywanie deklaracji w zakresie CIT i VAT,
  • zamykanie okresów rozliczeniowych i sprawozdawczych,
  • sporządzanie bilansów oraz rachunków zysków i strat,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałtych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych,
  • współpraca z urzędami i przygotowywanie sprawozdań do instytucji zewnętrznych
    (głównie US i GUS),
  • inne bieżące prace księgowe,
  • klarowna komunikacja z klientami biura.

                                             --- X ---X ---X ---

Jak będziesz pracować? - Każdy z nas odpowiada samodzielnie za pewien odcinek pracy, jednak zawsze jest przestrzeń na konsultacje, dzielenie się wiedzą i zespołowe rozwiązywanie problemów.

Pracujemy na specjalnie dla nas przygotowanym systemie Petra24, który poza tym, że jest przyjazny i intuicyjny, bardzo wspiera pracę księgowej m.in. poprzez automatyzacje i narzędzia kontroli poprawności.

Jeżeli masz doświadczenie w kierowaniu zespołem, rozliczaniu gospodarki magazynowej czy produkcji lub znasz języki obce – u nas będzie realna możliwość wykorzystania tego w bieżącej pracy.

Gdzie będziesz pracować? - W nowoczesnych biurach w naszym Centrum księgowym przy ul. Dekoracyjnej w Zielonej Górze.

Co możesz zyskać? - Stabilne warunki zatrudnienia, wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i zaangażowania, nowoczesne i przyjazne miejsce do samorealizacji zawodowej, przestrzeń do kreowania własnej ścieżki kariery.

Wymagania

  • kompetencje, umiejętności i praktyczne doświadczenie pozwalające na wykonywanie ww. zadań
  • samodzielność w planowaniu i organizowaniu pracy
  • rzetelność, elastyczność i zaangażowanie
  • komunikatywność i umiejętność współpracy - w zespole oraz w ramach obsługi klientów

Prezentacja firmy

-

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Premie, dodatki:
Karty Benefit, program "Wspieramy mamy"
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi