Numer oferty: StPr/25/1323
• księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, raportów kasowych, transakcji zakupu środków trwałych, zaliczek itp.;
• rozliczanie delegacji pracowników;
• weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;
• pomoc w przygotowaniu raportów finansowych, zestawień, uzgadniania rejestrów VAT;
• przygotowywanie płatności dla klientów;
• dokonywanie uzgodnień na wybranych kontach księgi głównej, pod nadzorem doświadczonych księgowych;
• wsparcie działu księgowego w bieżących pracach.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Miejsce pracy: Międzychodzka 12, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.