Prowadzenie dokumentacji księgowych zgodnie z ustawa o rachunkowości
Zakładanie i prowadzenie ksiąg rachunkowych;
Prowadzenie ewidencji rozrachunków;
Dekretacja i księgowanie dokumentów;
Prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji;
Księgowanie operacji gospodarczych;
Przyjmowanie, sprawdzanie oraz kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych;
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi tj. US, GUS;
Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych na potrzeby spółki
Współpraca z działami z firmami w zakresie księgowości;
Wycena aktywów i pasywów zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości
Prowadzenie rozrachunków
Praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego,
Min. 2-letnie doświadczenie w księgowości,
Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym,
Wykształcenie kierunkowe,
Biegła obsługa komputera, w szczególności pakietu typu Office,
Znajomość programów Comarch ERP Optima, Insert Rewizor GT
Bardzo dobra organizacja i dyscyplina pracy,
odpowiedzialność, systematyczność oraz przestrzeganie terminów.
biuro rachunkowe
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.