Osoba na zajmowanym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
- dekretowanie i księgowanie dokumentów w obszarze zobowiązań/należności,
- rozliczanie i księgowanie delegacji służbowych,
- księgowanie wyciągów bankowych,
- regulowanie zobowiązań,
- rozliczanie, weryfikacja sald kontrahentów,
- prowadzenie rozliczeń z pracownikami (delegacje, zaliczki, faktury gotówkowe, bony żywieniowe),
- realizację bieżących zadań związanych z funkcjonowaniem działu,
- współpracę przy sporządzaniu sprawozdań finansowych.
- znajomość obsługi programu Symfonia,
- dobra organizacji pracy,
- rzetelność, dokładność oraz sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- znajomość pakietu Office,
- umiejętność pracy w zespole.
Firma świadczy usługi w zakresie leśnictwa
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.