Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0884


Obowiązki:

BURMISTRZ JEDWABNEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM W JEDWABNEM
Wolne stanowisko urzędnicze: Księgowa/y. Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi i ubezpieczeniami Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem, prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz ustawą o finansach publicznych, w tym w szczególności:
1. prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostki budżetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem w programie komputerowym oraz okresowe uzgadnianie z odpowiednimi kontami syntetycznymi,
2. dokonywanie wstępnej kontroli dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,
3. dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,
4. przygotowywanie dokumentów księgowych Ośrodka Pomocy Społecznej w celu zatwierdzenia do realizacji,
5. należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych,
6. terminowe, rzetelne i zgodne z przepisami sporządzanie sprawozdań budżetowych Rb-27S, Rb-27ZZ, Rb-28S, Rb-50W, Rb-N, Rb-Z, Rb-ZN i Rb-UZ (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem,
7. sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu i informacji dodatkowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem,
8. weryfikacja aktywów i pasywów Ośrodka Pomocy Społecznej niepodlegających spisowi z natury i potwierdzenie sald,
9. rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych Ośrodka Pomocy Społecznej,
10. sporządzanie przelewów bankowych za rachunki i faktury, naliczonych składek do ZUS, VAT oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych dotyczących Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem w programie INTERNET BANKING,
11. prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem,
12. kontrola podatników VAT na tzw. białej liście oraz kontrola faktur pod względem obowiązku zapłaty w MPP,
13. opisywanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących działalności danego referatu, zgodnie z zakresem czynności,
14. wprowadzanie i ewidencjonowanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
15. obsługa programów i systemów informatycznych związanych z zajmowanym stanowiskiem pracy, m.in.: RESPONS autorstwa firmy: ZETO SOFTWARE, EDICTA,
16. prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z zakresem powierzonych obowiązków, zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną,
17. wykonywanie innych czynności na polecenie burmistrza lub kierownika referatu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie zawodowe 4-letnie
  • średnie zawodowe
  • średnie branżowe
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie (o stanowisko ubiegać się mogą również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych),2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie średnie lub wyższe I albo II stopnia w rozumieniu ustawy prawo o szkolnictwie wyższym, 6) w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej dwuletni staż pracy (preferowany na stanowiskach związanych z oferowanym stanowiskiem pracy),7) znajomość przepisów prawnych związanych z zakresem merytorycznym stanowiska pracy, a w szczególności: znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz znajomość przepisów ogólnych dotyczących działalności samorządu gminnego,8) znajomość przepisów finansowo księgowych z zakresu pomocy społecznej i funduszu alimentacyjnego,9) biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office w tym Word i Excel, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe:1) pożądane cechy osobowości: sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, dobra organizacja pracy, wysoki poziom kultury osobistej, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, 2) znajomość innych regulacji prawnych niezbędnych do pracy w administracji samorządowej, m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, kpa, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej,3) znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz innych przepisów związanych z realizacją zadań przez Ośrodek Pomocy Społecznej,4) preferowane kierunki wykształcenia związane z oferowanym stanowiskiem pracy,5) umiejętność analitycznego myślenia i właściwego interpretowania przepisów prawa,6) umiejętność sporządzania sprawozdań finansowo księgowych,7) mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,8) znajomość obsługi programów i systemów informatycznych, takich jak: RESPONS autorstwa firmy: ZETO SOFTWARE oraz programu do wykonywania przelewów elektronicznych będzie dodatkowym atutem.


Miejsce pracy: Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne, powiat: łomżyński, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,2) życiorys zawodowy (CV) zawierający informacje, o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia opatrzony własnoręcznym podpisem,3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy z podaniem okresu, formy zatrudnienia i zakresu obowiązków),5) inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacyjnych i umiejętnościach (np. świadectw, certyfikatów, uprawnień, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z naborem złożone na druku Oświadczenie i klauzula informacyjna kandydata znajdującym się w odrębnym pliku pod niniejszym ogłoszeniem.Jeśli w liście motywacyjnym lub CV lub w innych załączonych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art.9 ust. 1 RODO niezbędna jest dodatkowa Państwa zgoda na ich przetwarzanie, wyrażona w formie dopisku bezpośrednio w liście motywacyjnym lub CV w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym/CV oraz załączonych dokumentach. (czytelny podpis kandydata).W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze i nie zostanie dopuszczony do dalszego postępowania kwalifikacyjnego.Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: księgowa/y -w terminie do: 19.12.2025 r. włącznie, do godz. 15:30.W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego. pod adresem: Urząd Miejski w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 318-420 Jedwabne, Sekretariat urzędu pok. nr 13, tel. /86/ 2 172 040Informacje dodatkowe: Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. W okresie do 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.Kopie dokumentów przedłożonych w ofercie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w kadrach Urzędu Miejskiego w Jedwabnem, przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne.Dodatkowych informacji udziela p. Marta Laszczkowska- inspektor ds. kadrowo-księgowych, tel. (86) 2172 056.* KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO ZATRUDNIENIA: Urząd Miejski w Jedwabnem spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych - art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej: RODO) informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Jedwabnem, 18-420 Jedwabne, ul. Żwirki i Wigury 3, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Jedwabnego, e-mail: burmistrz@jedwabne.pl.2. Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem jest pan Zbigniew Gryglik, e-mail: zg@4lomza.pl., z którym można się kontaktować we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych. 3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (imię (imiona) i nazwisko; data urodzenia; dane kontaktowe podane przez kandydata; wykształcenie; kwalifikacje zawodowe; przebieg dotychczasowego zatrudnienia) przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. 4. Przetwarzanie Państwa danych osobowych w toku obecnego naboru odbywa się w oparciu o przepisy Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie wskazanym w tych przepisach oraz dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych) w przypadku pozostałych danych. 5. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie szczególnych przepisów prawa. Dane wyłonionego w drodze naboru do zatrudnienia kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jedwabnem oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, co najmniej przez okres 3 miesięcy. 6. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej ani do państwa trzeciego. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 7. Dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w naborze do zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem zostaną dołączone do jego akt osobowych, a po ustaniu zatrudnienia będą archiwizowane przez okres określony w odnośnych przepisach prawa. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydane bezpośrednio zainteresowanym, a w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny po upływie miesiąca od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w BIP, z wyłączeniem 4 kolejnych najlepszych kandydatów, gdyż te dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór. Dane osobowe kandydatów w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą wpisane do Protokołu z naboru i przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat. Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do Urzędu. 8. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne, a z punktu widzenia naboru całkowicie zbędne. Podanie danych szczególnych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, powoduje konieczność dodatkowej Państwa zgody na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 9. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 10. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,00- 193 Warszawa, e-mail: IOD@uodo.gov.pl), gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO. Dodatkowych informacji udziela p. Marta Laszczkowska inspektor ds. kadrowo-księgowych, tel. (86)2172056* Szczegółowa informacja nt. ogłoszenia o naborze (z wymaganymi załącznikami) znajduje się na stronie: http://jedwabne.powiatlomzynski.pl/index.php?k=86

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: https://www.jedwabne.pl/


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi