Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0486


Obowiązki:

1.prowadzenie ewidencji zakupu usług,
2.sporządzanie rejestru VAT w zakresie zakupu usług,
3.dekretowanie dokumentów związanych z zakupem usług,
4.ewidencjonowanie i rozliczanie podatku VAT naliczonego od zakupu usług zgodnie z obowiązującymi przepisami,
5.uzgadnianie sald z kontrahentami ( z tytułu zakupu usług) na koniec każdego miesiąca,
6.wykonywanie miesięcznych raportów (zestawień) z wykonania kosztów usług w układzie rodzajowym oraz według miejsc powstania,
7.dokonywanie operacji księgowych zgodnie z zapisami Zakładowego Planu Kont,
8.wprowadzanie do systemu księgowo – finansowego dokumentów zakupowych w obszarze usług celem sporządzenia dokumentu JPK.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Obsługa komputera, MS Office

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • posiadanie aktualnej, praktycznej i teoretycznej wiedzy z zakresu rachunkowości i podatków,samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,dokładność i skrupulatność.


Miejsce pracy: Kostrzyńska 46, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.mzk-gorzow.com.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/05/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi