Opis stanowiska pracy
Fundacja Aktywności Lokalnej zatrudni na stanowisko:
Księgowa / Księgowy
(lub Młodsza księgowa / Młodszy księgowy)
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych,
- prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi,
- terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej,
- dekretacja dokumentów,
- księgowanie kosztów projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym wspomaganie w sporządzaniu wniosków o płatność
- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, CIT,
- sporządzanie dokumentacji płacowej, list wynagrodzeń,
- sporządzanie rachunku wyników na koniec miesiąca,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych i kartotek środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
- sporządzanie okresowych raportów dla władz organizacji,
- prawidłowe i terminowe sporządzanie zewnętrznych i wewnętrznych sprawozdań finansowych,
- wykonywanie innych zadań związanych z prawidłowym prowadzeniem księgowości.
Wymiar etatu: 0,5 - 1 etat (do uzgodnienia)
Wymagania
- doświadczenie w rozliczaniu i/lub księgowaniu projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej!)
- doświadczenie w dziale księgowo-finansowym
- dobra znajomość prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości, regulacji podatkowych,
- dobra orientacja w aktualnych zasadach prowadzenia księgowości,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- wiedza z dziedziny zarządzania finansami,
- umiejętność obsługi komputera – edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych (sporządzanie analiz, wykresów),
- znajomość najnowszych aplikacji księgowych.
- solidność, dokładność i dociekliwość,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- sumienność,
- wytrwałość i zaangażowanie,
- umiejętność pracy w zespole.
UWAGA! W przypadku osób bez doświadczenia prosimy o zaznaczenie tego w ofercie, gdyż wówczas możemy zaproponować stanowisko asystenta/asystentki.
Mile widziane:
- Znajomość zasad księgowania działalności statutowej i gospodarczej w przypadku fundacji
- Znajomość zagadnień kadrowych
- Znajomość zasad dyscypliny finansów publicznych
- Prawo jazdy kat. B
Prosimy o załączenie CV.
Prosimy w aplikacji o dodanie uwzględnienie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
WAŻNE! Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.
Rozmowy rekrutacyjne przewidujemy w biurze w Poznaniu.
Prezentacja firmy
Fundacja Aktywności Lokalnej (zał. w 2007) od początku dynamicznie rozwi...
Fundacja Aktywności Lokalnej (zał. w 2007) od początku dynamicznie rozwija działalność szkoleniowo-doradczą, w szczególności specjalizując się w prowadzeniu zajęć z umiejętności miękkich (rozwój osobisty i zawodowy) dla różnych grup odbiorców. Kadra Fundacji to grono wykwalifikowanych specjalistów – trenerów, doradców i konsultantów, która pracowała przy ponad 100 projektach szkoleniowo-doradczych. FAL prowadzi agencję zatrudnienia (wpis do KRAZ) oraz instytucję szkoleniową (wpis do RIS). FAL była wydawcą „Inicjatyw Obywatelskich” – dodatku do regionalnego wydania Gazety Wyborczej oraz angażuje się ogólnopolskie akcje społeczne, m.in. Masz Głos, Razem’89.
W latach 2011-2014 FAL była realizatorem m.in. innowacyjnego projektu "MAM DZIECKO - PRACUJĘ (...) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, którego celem jest wzrost konkurencyjności Wielkopolski poprzez wzmocnienie adaptacyjności matek i ojców na rynku pracy w wyniku analizy, testowania i wdrożenia w latach 2011-2014 modelu współpracy międzysektorowej wspierającego godzenie życia zawodowego i prywatnego opartego o ideę flexicurity. Projekt realizowany jest w partnerstwie z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu, Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Poznaniu oraz Centrum Work-Life Balance w Kokkedal (Dania).
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/10/2017
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Czas trwania umowy
- nieokreślony (okres próbny - 3 m-ce)
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Wynagrodzenie
- 2 000PLN - 3 500PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- Honorarium uzależnione od wymiaru etatu i doświadczenia
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa