Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość) spółek prawa handlowego, obliczanie podatków, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz przygotowywanie sprawozdań finansowych a także raportów miesięcznych i okresowych wg potrzeb Klienta.
- kompleksowe prowadzenie i kontrola ksiąg rachunkowych (pełna księgowość) obsługiwanych firm zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z wymogami Klienta;
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, VAT- UE, CIT) oraz rozwiązywanie nietypowych zagadnień podatkowych;
- przygotowanie sprawozdań finansowych (rachunek zysk i strat, bilans oraz innych zestawień związanych z raportowaniem miesięcznym i okresowym);
- analiza i uzgadnianie kont księgowych i rozrachunkowych;
- okresowe zamykanie ksiąg;
- nadzór nad obiegiem dokumentów oraz merytoryczne wspieranie członków zespołu;
- uzgadnianie i rozliczanie różnic magazynowych;
- naliczanie wynagrodzeń;
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Wynikiem naszej ciężkiej pracy jest zaufanie i stała współpraca z Kontra... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.