Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0788


Obowiązki:

1. Dekretacja i księgowanie dowodów księgowych.
2. Prowadzenie obsługi bankowej (terminowe sporządzanie przelewów).
3. Terminowe sporządzanie obciążeń z tytułu najmu, dzierżaw, usług, sprzedaży materiałów, środków trwałych oraz sporządzanie refaktur.
4. Egzekwowanie należności, rozliczanie należności i zobowiązań, w tym naliczanie odsetek.
5. Prowadzenie rozliczeń ZFŚS.
6. Naliczanie płac i sporządzanie list płac.
7. Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowych z ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych z US.
8. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PFRON.
9. Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów kosztowych, magazynowych i inwestycyjnych.
10. Prowadzenie innych spraw zleconych przez głównego księgowego.
Szczegółowy zakres czynności ustalony zostanie po zatrudnieniu.
Praca na czas określony : 1 rok



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera - exel, word

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Znajomość zasad księgowania. Znajomość przepisów o rachunkowości oraz prawa podatkowego w zakresie podatku VAT, PDOP oraz przepisów ZUS. Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z finansami i księgowością.


Miejsce pracy: 99-306 Chrosno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: CV(B.M.)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi