#

KOORDYNATOR SERWISU MASZYN BUDOWLANYCH

Mecalac Polska Sp. z o.o.

Łaziska Górne, śląskie

Opis stanowiska pracy

Spółka Mecalac Polska należy do międzynarodowej Grupy Mecalac, będącej uznanym na całym świecie liderem, w projektowaniu, produkcji i dystrybucji miejskiego sprzętu budowlanego. Innowacje wdrażane przez grupę są regularnie nagradzane międzynarodowymi nagrodami m.in. za design, optymalizację bezpieczeństwa, wydajność i poszanowanie środowiska. W chwili obecnej GRUPA MECALAC to 5 fabryk produkcyjnych, 9 spółek handlowych i sieć ponad 220 niezależnych dystrybutorów na całym świecie. W asortymencie grupy jest już 5 kategorii produktowych, na którą składa się 59 modeli maszyn, w tym: koparki, koparko-ładowarki, ładowarki, wozidła budowalne i walce.

MECALAC POLSKA to jedna z 9 spółek międzynarodowej grupy, która od 2012 roku rozwija swoją wewnętrzną sieć sprzedażowo-serwisową na rynku krajowym. Swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę i stale pracuje nad rozwojem nowych punktów oddziałów i wewnętrznej sieci dilerskiej.

CO ROBIMY

Sprzedaż nowych i używanych maszyn budowlanych klasy premium / SERWIS STACJONARNY I MOBILNY / zaopatrzenie w oryginalne części zamienne.

DO JAKICH ZADAŃ:

  • Organizowanie i koordynowanie pracy pracowników serwisu stacjonarnego i mobilnego w centrali MECALAC Polska w Łaziskach Górnych (planowanie, zlecanie, egzekwowanie i kontrola wykonania zadań stosownie do potrzeb zgłaszanych przez klientów, uzgodnionych zakresów prac, jak i wiążących harmonogramów)
  • Opracowywanie obmiarów robót, zestawień materiałów, części zamiennych, ilości roboczogodzin, itp. kosztów, stanowiących podstawę ofertowania i fakturowania sprzedawanych usług serwisowych.
  • Ofertowanie i ustalanie zakresów napraw z klientem
  • Kontrola realizacji zleceń zgodnie z oferowanym zakresem
  • Aktywne budowanie i podtrzymywanie relacji serwisowych z klientami MECALAC Polska
  • Stała współpraca z pozostałymi punktami serwisowymi na terenie Polski
  • Współpraca z Działem Handlowym w zakresie przygotowania i dostawy sprzedawanych maszyn
  • Raportowanie realizowanych zadań do Managera Serwisu

 

Wymagania

  •  Doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisowym minimum 2 lata.
  • Umiejętność planowania zadań dla zespołu, umiejętność egzekwowania poleceń
  • Praktyczne doświadczenie w serwisie maszyn budowlanych lub samochodów (lub temu podobnych) – znajomość podstawowych zagadnień z zakresu mechaniki, hydrauliki siłowej, elektryki.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (ofertowanie, ustalanie zakresu wykonywanych usług, negocjacja cen)
  • Dobra organizacja pracy i konsekwencja
  • Umiejętność pracy pod presją
  • Dobre zdolności interpersonalne i kultura osobista
  • Samodzielność i odpowiedzialność za własne decyzje
  • Prawo jazdy kat. B
  • Energia i inicjatywa w działaniu
  • Sumienność, rzetelność, uczciwość
  • Dobry stan zdrowia
  • Niekaralność
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

 

Prezentacja firmy

Spółka MECALAC Polska należy do międzynarodowej GRUPY MECALAC, będącej u... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/10/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Premie, dodatki:
Ubezpieczneie grupowe | Karta multisport lub multikino
Branża / kategoria:
Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi