Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 24/11/2017.

Koordynator regionu ds. energetycznych

Białystok, podlaskie

Electric

Opis stanowiska pracy

Zarządzanie zasobami ludzkimi:

  • zarządzanie grupą elektryków/pracowników zlokalizowanych w Polsce (10 -15 os)
  • zdalne organizowanie czasu pracy oraz kontrola jakości wykonanych zadań;
  • weryfikacja efektywności i czasu pracy
  • doposażenie pracowników o niezbędne narzędzia
  • gospodarne podejmowanie decyzji o zakupie sprzętu bądź naprawie
  • analiza zasadności wydatków materiałowych pracowników
  • powiększanie zespołu elektryków przy współpracy z działem HR lub ich wymiana w zależności od okoliczności;

Realizacja Inwestycji:

  • realizowanie inwestycji związanych z branżą elektryczną/energetyczną
  • aktywne podejmowanie działań w przypadku podpisania nowych kontraktów
  • dbanie o relację z klientami kluczowymi
  • raportowanie o przebiegu prowadzonych prac
  • nadzór nad terminową realizacją prac

 

Wymagania:

Oczekujemy:

  • doświadczenie zarządzania zasobami ludzkimi
  • doświadczenie w branży elektryczno-montażowej
  • umiejętność elastycznego i inteligentnego podejmowania decyzji
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • uprawnienia SEP
  • biegła znajomość pakietu Mictrosoft Office oraz Dysku Google

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe z branży elektrycznej / elektroenergetycznej
  • znajomość zagadnień z branży energetycznej (kolejowej)
  • uprawnienia na zespoły prądotwórcze powyżej 250 kW
  • umiejętność rozwiązywania konfliktowych sytuacji
  • otwartość w kontaktach z ludźmi
  • umiejętność gospodarnego zarządzania kosztami
  • uprawnienia budowlane

 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie podstawowe oraz wynagrodzenie dodatkowe proporcjonalne do ilości i jakości pracy
  • pracę w zróżnicowanym wiekowo zespole realizującym zlecenia z branży elektrycznej
  • szkolenia, uprawnienia i certyfikaty
  • samochód służbowy
  • laptop oraz telefon służbowy
  • elastyczność godzin pracy (pod warunkiem wywiązywania się z powierzonych zadań)

Prezentacja firmy

Firma Electric Ryszard Janaszek prowadzi działalność w branży elektroenergetycznej oraz... telekomunikacyjnej nieprzerwanie od roku 1991. Wykonujemy usługi w zakresie budów i serwisu awaryjnego i utrzymania instalacji elektrycznych, teletechnicznych, CCTV, KD oraz SSWiN.

Klientami Electric są instytucje i przedsiębiorstwa wykorzystujące obiekty takie jak:
- budynki przemysłowe,
- obiekty handlowe, galerie, centra handlowe,
- budynki biurowe,
- centra logistyczne, hale produkcyjne,
- obiekty wojskowe,
- obiekty lotniskowe,
- obiekty kolejowe,
- bazy paliw płynnych,
- elektrownie,
- obiekty zabytkowe i charakterystyczne,
- stacje bazowe telefonii komórkowej,
- szkoły i uczelnie,
- salony i serwisy samochodowe,

Prowadzimy działalność w zakresie systemów:
- instalacji elektrycznych wewnętrznych niskiego napięcia,
- stacji transformatorowych SN, rozdzielnic SN w obiektach klientów,
- instalacji uziemiających i odgromowych,
- instalacji, urządzeń i wyposażenia BHP i ppoż. (oddymianie, SSP, SAP, DSO),
- instalacji alarmowych (SSWiN),
- instalacji kontroli dostępu (KD),
- instalacji monitoringu wizyjnego (CCTV),
- instalacji audio-wideo sal konferencyjnych (AV, AUDIO),
- systemów wykrywania spalin (CO, LPG, CNG-CH4) w garażach.
- bram, szlabanów, rolet, drzwi.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Energetyka , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis , Praca Inżynieria , Praca Budownictwo , Praca Kadra zarządzająca
do góry