

Koordynator Realizacji Zamówień
Koordynator Realizacji Zamówień w ramach centralnej funkcji odpowiadać będzie za współpracę z kluczowymi klientami (B2B) firmy w regionie, rozwijać i wzmacniać relacje i nadzorować efektywność procesu realizacji zamówień i dostaw. Osoba ta raportować będzie bezpośrednio do centrali firmy do Regional Customer Service Managera i współpracować z kilkoma zakładami produkcyjnymi firmy w Europie w tym zakładem w Polsce.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna, uznany w regionie i atrakcyjny pracodawca, który w związku z projektem rozwoju zakładu produkcyjnego w Polsce oraz międzynarodowych struktur, poszukuje do swojego zespołu doświadczonego w obszarze obsługi klienta Koordynatora Realizacji Zamówień.
Opis stanowiska
Współpraca z regionalnymi i lokalnymi zespołami Obsługi Klienta w obszarze realizacji zamówień
Raportowanie do Regionalnego Managera Obsługi Klienta w centrali firmy w Niemczech
Utrzymywanie kontaktu z klientami, rozwijanie i wzmacnianie relacji
Współpraca z działami produkcji i łańcucha dostaw i śledzenie potencjalnych ryzyk związanych z zamówieniami i wdrażanie działań minimalizujących ryzyka opóźnień
Monitorowanie i analiza ryzyk związanych z dostawami
Ścisła współpraca z działem Obsługi Klienta, Planowania oraz Jakości w celu ustalenia priorytetów produkcji oraz wysyłek towaru
Koordynowanie działań wszystkich zaangażowanych działów w sytuacjach kryzysowych, reklamacjach lub eskalacjach klientów
Identyfikowanie przyczyn źródłowych problemów w łańcuchu dostaw, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych z pozostałymi działami w ramach doskonalenia procesów
Profil kandydata
Wykształcenie wyższe kierunkowe Ekonomiczne, Logistyczne lub pokrewne
Doświadczenie w obszarze Customer Service w firmie produkcyjnej Tier1 Automotive (warunek konieczny)
Umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania szybkich decyzji.
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne negocjacyjne.
Umiejętność budowania relacji.
Wysokie umiejętności pracy w zespole i koordynacji pracy niezależnych zespołów.
Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (oraz mile widziana znajomość języka niemieckiego w stopniu przynajmniej dobrym)
Doświadczenie w pracy w systemie SAP i MS Excel
Znajomość narzędzi jakościowych oraz specyfikacji jakościowych IATF
Oferujemy
Atrakcyjna funkcja regionalna w międzynarodowym zespole w obszarze Customer Service firmy produkcyjnej
Konkurencyjne wynagrodzenie + premia
Umowa o pracę
Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport, dofinansowanie do posiłków, liczne kursy wewnętrzne i szkolenia zewnętrzne


Location: Legnica
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More



