Opis stanowiska pracy
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Koordynowanie przebiegu zleceń z zakresu sortowania, kontroli i naprawy komponentów, półwyrobów i wyrobów gotowych
- Stały kontakt oraz ścisłą współpracę z przedstawicielami Klientów (posługującymi się j. niemieckim) szczególnie w zakresie dostaw materiału do kontroli, transportów materiału po kontroli jak i wyników jakościowych przeprowadzonych zleceń
- Raportowanie wyników i przebiegu realizacji zleceń
- Nadzór nad jakością realizowanych usług – zgodnie ze standardami i procedurami firmy jaki i wymaganiami Klientów
- Rekrutację Kontrolerów Jakości, nadzór i rozliczanie czasu ich pracy
- Przygotowywanie stosownej dokumentacji związanej z realizacją usługi – zarówno w języku polskim jak i w języku niemieckim
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Motywacja do działania oraz samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- Dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu
- Umiejętność zarządzania procesami i zespołem
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, ewentualnie doświadczenie w obsłudze klienta, koordynowaniu procesów produkcyjnych lub zarządzaniu personelem
- Umiejętność obsługi komputera i programów pakietu Microsoft Office
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na komunikatywnym poziomie
- Prawo jazdy kat. B
- Wykształcenie minimum średnie
- Postawa pro-kliencka, łatwość w nawiązywaniu relacji i kontaktów zarówno osobistych jak i telefonicznych czy za pośrednictwem rozwiązań IT (e-mail, Skype, itp.)
- Odporność na stres
- Wysoka kultura osobista, umiejętność dostosowania się do sytuacji
Oferta:
- Umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie (stała pensja + system premiowy)
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym i ustabilizowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobycia doświadczenia oraz doskonalenia umiejętności i poszerzania wiedzy
- Praca w młodym zespole nastawionym na rozwój
- Zapewniamy telefon komórkowy i komputer przenośny z modemem oraz pojazd służbowy, jeśli obsługa przydzielonych Klientów będzie tego wymagać
- Atrakcyjne świadczenia z zakresu ubezpieczenia pracowniczego i opieki zdrowotnej oraz pozapłacowy system benefitów dla wszystkich pracowników firmy
Prezentacja firmy
Exact Systems S.A. działa od 2004 r. i jest obecnie czołowym dost...
Exact Systems S.A. działa od 2004 r. i jest obecnie czołowym dostawcą rozwiązań w zakresie kontroli jakości, czyli selekcji, naprawy i sortowania części, komponentów oraz wyrobów gotowych dla przedstawicieli branży motoryzacyjnej. Głównymi odbiorcami usług firmy są dostawcy i poddostawcy dla przemysłu motoryzacyjnego oraz producenci samochodów. Klientami firmy są również zakłady zajmujące się produkcją wielkoseryjną z branży elektronicznej, AGD oraz kosmetycznej. Obecnie firma posiada swoje przedstawicielstwa w Polsce, Czechach, Niemczech, Słowacji, Turcji, Rumunii, Rosji i Wielkiej Brytanii.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/03/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Inżynieria, Praca Obsługa klienta, Praca Kontrola jakości, Praca Kadra zarządzająca, Praca Inne