Opis stanowiska pracy
Zalass Consulting pomaga firmom poprawiać doświadczenia klientów na całej ścieżce kontaktu z produktem, marką czy usługą. W ramach projektów ukierunkowanych na doskonalenie customer experience realizujemy badania jakości obsługi klienta i badania satysfakcji.
Poszukujemy osoby do operacyjnej obsługi projektów badawczych - rekrutacji wykonawców terenowych (tajemniczych klientów, ankieterów, audytorów), weryfikacji ich pracy, raportowania wyników, reagowania na zapytania klientów dotyczące realizowanych projektów.
Wymagania
- ponadprzeciętne umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- konsekwencja w działaniu,
- duża wrażliwość na kwestie związane z obsługą klienta,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w pracy w firmie z branży badań marketingowych będzie dodatkowym atutem.
Prezentacja firmy
Specjalizujemy się w programowaniu i wdrażaniu aplikacji mobilnych i sys...
Specjalizujemy się w programowaniu i wdrażaniu aplikacji mobilnych i systemów wspierających procesy biznesowe.
Prowadzimy działalność w branży IT oraz badań marketingowych. Połączenie tych dwóch obszarów owocuje ciekawymi projektami dla klientów krajowych i zagranicznych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/07/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 3 000PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- premia za terminową realizację prac całego zespołu
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta