Opis stanowiska pracy

Zalass Consulting pomaga firmom poprawiać doświadczenia klientów na całej ścieżce kontaktu z produktem, marką czy usługą. W ramach projektów ukierunkowanych na doskonalenie customer experience realizujemy badania jakości obsługi klienta i badania satysfakcji.

 

Poszukujemy osoby do operacyjnej obsługi projektów badawczych - rekrutacji wykonawców terenowych (tajemniczych klientów, ankieterów, audytorów), weryfikacji ich pracy, raportowania wyników, reagowania na zapytania klientów dotyczące realizowanych projektów.

 

Wymagania

  • ponadprzeciętne umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • konsekwencja w działaniu,
  • duża wrażliwość na kwestie związane z obsługą klienta,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w pracy w firmie z branży badań marketingowych będzie dodatkowym atutem.

Prezentacja firmy

Specjalizujemy się w programowaniu i wdrażaniu aplikacji mobilnych i sys... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
3 000PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
premia za terminową realizację prac całego zespołu
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi