#

Koordynator projektów w biurze tłumaczeń

Translavic Polska Sp. z o.o.

50-022 Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

  • Day-to-day coordination of translation projects in multiple language combinations
  • Maintaining and developing professional relations with clients and vendors
  • Efficient selection and coordination of team of suitable translators and revisers
  • Setting out delivery deadlines, effective project planning
  • Monitoring progress and budget
  • Performing quality assessments, monitoring general quality of translations and services

Wymagania

  • Higher education in languages or translation would be preferred but not necessary
  • Fluent in English, knowledge of French is a plus
  • Excellent administrative skills
  • Outstanding organizational and leadership skills
  • Ability to make independent decisions
  • Problem solving skills
  • Multitasking and ability to prioritise

Prezentacja firmy

Translavic is an ISO 17100 certified language service provider with offi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
6 miesięcy na początek
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Premie, dodatki:
Private medical care and group insurance, international work environment
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi