#

Koordynator projektów tłumaczeniowych

Translavic Polska Sp. z o.o.

50-022 Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Scope of duties:

  • Day-to-day coordination of translation projects in multiple language combinations
  • Maintaining and developing professional relations with clients and vendors
  • Efficient selection and coordination of team of suitable translators and revisers
  • Setting out delivery deadlines, effective project planning
  • Monitoring progress and budget
  • Performing quality assessments, monitoring general quality of translations and services

Benefits:

  • Working in a stable and international work environment
  • Access to new technology solutions, CAT tools training, possibility of professional development
  • Salary between 4.000 - 6.000 zł gross, depending on education and work experience
  • Private medical care, Multisport-card and group insurance

Wymagania

Requirements:

  • Higher education in languages or translation would be preferred but not necessary
  • Fluent in English, knowledge of either French, German or Dutch is a plus
  • Excellent IT and administrative skills
  • Outstanding organizational and leadership skills
  • Ability to make independent decisions
  • Problem solving skills
  • Multitasking and ability to prioritise

Prezentacja firmy

Translavic is an ISO 17100 certified language service provider with offi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/11/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
na początek 6 miesięcy
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
4 000PLN - 6 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi