Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Koordynator pracowników tymczasowych (m/f)
Miejsce pracy: SzczecinOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odgrywać kluczową rolę w zakresie koordynacji pracowników tymczasowych agencji zatrudnionymi na terenie klienta. Zadaniem osoby zatrudnionej będzie dążenie do ciągłej poprawy działań na rzecz utrzymania odpowiedniego poziomu realizacji zamówień i obsługi klienta.
Zadania:
• Nadzór nad grupą pracowników zatrudnionych w różnych działach, na różnych zmianach, pracujących w bardzo szybkim tempie i wymagającym środowisku
• Rekrutacja osób wspierających proces koordynacji zatrudnienia w zależności od zapotrzebowania klienta
• Kontrola pracowników tymczasowych pod kątem bezpieczeństwa pracy
• Obsługa systemu mierzącego kluczowe wskaźniki jakości, produktywności i bezpieczeństwa
• Koordynacja obecności, nieobecności i zwolnień lekarskich pracowników tymczasowych
• Przygotowywanie dziennych i tygodniowych raportów na potrzeby klienta
• Współpraca z innymi działami oraz uczestnictwo w spotkaniach dotyczących oceny produktywności i jakości pracowników tymczasowych
Doświadczenie:
• Minimum dwa lata doświadczenia w koordynacji dużych grup pracowniczych w dynamicznym, ciągle zmieniającym się środowisku (preferencyjnie w firmie produkcyjnej lub logistycznej)
• Wykształcenie wyższe
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne i koordynacyjne
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Umiejętność rozwiązywania problemów
• Umiejętność motywowania i wywierania wpływu
• Asertywność i odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
• Możliwości stałego podnoszenia zawodowych kwalifikacji
• Możliwości rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia (system bonusowy, pakiet socjalny)
• Ciepłe przyjęcie i wsparcie
Numer referencyjny: SH/SZ/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.