Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 24/11/2017.

Koordynator pracowników tymczasowych (m/f)

Szczecin, zachodniopomorskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odgrywać kluczową rolę w zakresie koordynacji pracowników tymczasowych agencji zatrudnionymi na terenie klienta. Zadaniem osoby zatrudnionej będzie dążenie do ciągłej poprawy działań na rzecz utrzymania odpowiedniego poziomu realizacji zamówień i obsługi klienta.


Zadania:
• Nadzór nad grupą pracowników zatrudnionych w różnych działach, na różnych zmianach, pracujących w bardzo szybkim tempie i wymagającym środowisku
• Rekrutacja osób wspierających proces koordynacji zatrudnienia w zależności od zapotrzebowania klienta
• Kontrola pracowników tymczasowych pod kątem bezpieczeństwa pracy
• Obsługa systemu mierzącego kluczowe wskaźniki jakości, produktywności i bezpieczeństwa
• Koordynacja obecności, nieobecności i zwolnień lekarskich pracowników tymczasowych
• Przygotowywanie dziennych i tygodniowych raportów na potrzeby klienta
• Współpraca z innymi działami oraz uczestnictwo w spotkaniach dotyczących oceny produktywności i jakości pracowników tymczasowych


Doświadczenie:
• Minimum dwa lata doświadczenia w koordynacji dużych grup pracowniczych w dynamicznym, ciągle zmieniającym się środowisku (preferencyjnie w firmie produkcyjnej lub logistycznej)
• Wykształcenie wyższe
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne i koordynacyjne
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Umiejętność rozwiązywania problemów
• Umiejętność motywowania i wywierania wpływu
• Asertywność i odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu


Oferujemy:
• Możliwości stałego podnoszenia zawodowych kwalifikacji
• Możliwości rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia (system bonusowy, pakiet socjalny)
• Ciepłe przyjęcie i wsparcie



Numer referencyjny: SH/SZ/2017

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry