Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/05/2020.

Opis stanowiska pracy

Koordynator oddziału
Katowice
NR REF.: 1138557

Dla naszego klienta, nowoczesnej kliniki zajmującej się wdrażaniem nowych metod diagnostycznych i leczniczych poszukujemy kandydata na stanowisko Koordynatora oddziału.

Region: Katowice

Wymagania:
  • doświadczenie w zarządzaniu placówką medyczną
  • silnie rozwinięte kompetencje menedżerskie
  • bardzo dobra orientacja w aktach prawnych związanych z nadzorowanym obszarem,
  • doświadczenia we współpracy z instytucjami zewnętrznymi (m.in. NFZ, Sanepid),
  • przygotowywania ofert konkursowych do NFZ,
  • zdolności analityczne oraz organizacyjne
  • gotowość do podejmowania samodzielnych decyzji
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy z podległymi zespołami

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie placówką medyczną,
  • kierowanie dużym i ambitnym zespołem,
  • zapewnienie ciągłości świadczenia usług Kliniki (m.in. obsługa pacjenta zgodna ze standardem, organizacja pracy i zasobów w placówce, koordynowanie usług podwykonawczych),
  • realizacja celów biznesowych - odpowiedzialność za budżet, przychody oraz zarządzanie kosztami,
  • pozyskiwanie kadry medycznej,
  • analiza rynku i poszukiwanie nowych możliwości rozwoju,
  • dbanie o stały rozwój dotyczący jakości świadczonych usług,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku placówki,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami,
  • właściwe prowadzenie dokumentacji medycznej,
  • sporządzanie raportów

Klient oferuje:
Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
Pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii,
Bardzo dobrą atmosferę pracy oraz integracyjne spotkania zespołowe.
Dużą samodzielność, odpowiedzialność oraz wyzwania w codziennej pracy dającą satysfakcję oraz ciągły rozwój

Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania aplikacji.

Prezentacja firmy

Nasza dywizja specjalizuje się w sektorze usług farmaceutycznych. Zarządzane przez nas... procesy rekrutacyjne obejmują stanowiska specjalistyczne oraz menedżerskie dla producentów, jak również dystrybutorów leków na receptę oraz preparatów OTC, sprzętu medycznego, a także firm specjalizujących się w prowadzeniu badań klinicznych.
W przeciągu 5 lat od powstania dywizji, HAYS Pharma stała się liderem rekrutacji farmaceutycznej w Polsce i Europie.
Nasze metody poszukiwań opierają się na największej bazie danych specjalistów w tych dziedzinach w Polsce, licznych kontaktach branżowych na skalę międzynarodową i nowoczesnych metodach search and selection. Dzięki temu zapewniamy wysoko wykwalifikowaną kadrę do działów sprzedaży, marketingu, aż po stanowiska medyczne i kliniczne.
Doświadczenie i dogłębna specjalizacja w rekrutacji farmaceutycznej umożliwiają konsultantom HAYS Pharma realizowanie procesów rekrutacyjnych w szybki i skuteczny sposób, zawsze dbając o najwyższą jakość usług dla naszych kandydatów i Klientów.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia , Praca Opieka nad dzieckiem , Praca Opieka nad osobami starszymi
do góry