Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/08/2019.

Koordynator Obsługi Klienta

Wrocław, ul. Grabiszyńska 240, Centrum Medicover Wrocław Tarasy Grabiszyńskie, dolnośląskie

Medicover Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Kandydacie szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta (preferowana bezpośrednia),
  • min. 1 rok byłeś odpowiedzialny za zarządzanie zespołem,
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B2),
  • cechujesz się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
  • jesteś nastawiony na realizacje celów.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • monitorowanie / koordynacja pracy (wspaniałego) zespołu składającego się z ok. 10 osób,
  • obsługa reklamacji z roszczeniem,
  • wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
  • nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
  • przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
  • pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
  • dbałość o realizację celów finansowych.

Oferujemy miejsce pracy, w którym znajdziesz:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wsparcie podczas wdrożenia,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy ( ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
  • możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w obsłudze klienta,
  • benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
  • zatrudnienie w elastycznych godzinach pracy,
  • zawsze wolne niedziele i święta,
  • pracę w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.

Prezentacja firmy

Jesteśmy liderem na rynku prywatnej opieki zdrowotnej w Europie Środkowo-Wschodniej.... Celem naszego istnienia jest pomaganie ludziom w osiągnięciu i utrzymaniu dobrego stanu zdrowia. Jakość świadczonych usług oraz satysfakcja naszych Klientów sprawiają, że jesteśmy utożsamiani z kompleksową opieką medyczną na najwyższym poziomie. Nieprzerwanie inwestujemy w nowoczesne technologie, dzięki którym nasi klienci mają dostęp do najnowszych metod leczenia. Obecnie prowadzimy działalność w 14 krajach i opiekujemy się ponad 500 tys. klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Kadra zarządzająca , Praca Obsługa klienta , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Medycyna / Służba zdrowia
do góry