Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Koordynator obsługi klienta
Miejsce pracy: Sosnowiec
Zakres obowiązków:
- Obsługa zapytań ofertowych oraz zamówień od przydzielonych klientów
- Kontakt i współpraca z klientami zagranicznymi
- Koordynacja działań mających na celu realizację zamówień klienta wraz z dotrzymywaniem terminów
- Współpraca z działami administracji cen, finansów, logistyki, planowania produkcji oraz marketingu
- Kontrola aktualnej wielkości zamówień i ich prognoza
Od kandydatów nie wymagamy doświadczenia na analogicznym stanowisku, jednak bardzo ważna jest:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra znajomość programu Excel będzie dodatkowych atutem
Nasz Klient oferuje:
- Umowę o pracę - pierwszą na okres próbny 6 miesięcy
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość praktycznego wykorzystywania języków obcych
- Sponsorowany pakiet ubezpieczenia na życie oraz prywatną opiekę medyczną
- Dodatkowe programy socjalne np. dofinansowanie do wczasów pod gruszą/bony na święta
- Pracę od poniedziałku do piątku na jedną zmianę
- Wynagrodzenie składające się z podstawy (do negocjacji na II etapie rozmowy z klientem) oraz premii przyznawanej raz w roku
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta.
Numer referencyjny: 09022018/SOS
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.