ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Koordynacja procesów rekrutacyjnych realizowanych na rzecz Klientów Wewnętrznych
• Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różne poziomy stanowisk
• Aktywne poszukiwania kandydatów na rynku
• Rozwój i wdrażanie nowoczesnych narzedzi wspierających procesy rekrutacyjne
• Prowadzenie działań kreujących pozytywny wizerunek pracodawcy
• Udział w targach pracy
• Koordynacja programów stażowych oraz programów praktyk
• Udział w projektach realizowanych w ramach zespołu HR
OCZEKIWANIA:
• Wykształcenie wyższe
• Co najmniej roczne doświadczenie w obszarze o zbliżonym zakresie odpowiedzialności
• Znajomość nowoczesnych narzędzi i metod rekrutacyjnych
• Doświadczenie w aktywnym docieraniu do kandydatów, w tym z wykorzystaniem profesjonalnych portali i mediów społecznościowych
• Dobra znajomość j. angielskiego
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Samodzielność i inicjatywa w działaniu, orientacja na osiąganie założonych celów
OFERUJEMY:
• Umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
• Benefity: multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
• Realny wpływ na rozwój firmy
Alpha Technologies specializes in the IT recruitment of top quality spec... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.