Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. obsługi klienta z językiem Francuskim
Miejsce pracy: SosnowiecOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Kompleksową obsługę zamówień, w tym: przyjmowanie, monitorowanie statusu, kontrolę dostępności i terminowości oraz rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy,
- Wsparcie grupy kluczowych klientów firmy w zakresie całego procesu zamówień,
- Analizę i realizację specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień,
- Uczestnictwo w spotkaniach, telekonferencjach lub okazjonalnych wizytach u klienta,
- Ścisłą współpracę z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym we Francji/Belgii oraz współpracę z innymi działami firmy na całym świecie - magazynami wysyłkowymi, planowaniem dostaw, planowaniem popytu, zespołem ds. transportu, produkcją.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego,
- Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego,
- Dobrej znajomość języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację,
- Umiejętności szybkiego uczenia się i samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole,
- Doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta francuskiego w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym lub firmie międzynarodowej będzie dodatkowym atutem.
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi,
- Duże możliwości rozwoju zawodowego, m.in. szkolenia wprowadzające – system SAP, procesy, procedury, produkty oraz inne sprzyjające doskonaleniu swoich umiejętności,
- Przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu,
- Elastyczny system czasu pracy i realną ścieżkę kariery.