Koordynator ds. Obsługi Klienta (szwedzki/francuski/niemiecki)
Poznań Koordynator ds. Obsługi Klienta (szwedzki/francuski/niemiecki)
Poznań
NR REF.: 1110100
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej dystrybutorem światowych marek, z siedzibą w Poznaniu, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku Koordynatora ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim, francuskim lub niemieckim.
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie obsługa klienta, w tym przyjmowanie połączeń linii przychodzącej, odpowiadanie na mailowe zapytanie konsumentów, rozwiązywanie problemów klientów, udzielanie informacji w odpowiedzi na zapytania oraz budowanie pozytywnych relacji.
Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (minimum licencjat), bardzo dobrej znajomości języka szwedzkiego, francuskiego lub niemieckiego oraz angielskiego na poziomie min.B1, wysokorozwiniętych umiejętności interpersonalnych, dobrej organizacji pracy i zaangażowania. Mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze klienta.
Nasz Klient oferuje stałą pracę w międzynarodowym środowisku oraz stabilne warunki zatrudnienia. Ponadto zapewnia rozwój dzięki wielości szkoleń oraz atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem funkcji "Aplikuj".
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poznań
NR REF.: 1110100
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej dystrybutorem światowych marek, z siedzibą w Poznaniu, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku Koordynatora ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim, francuskim lub niemieckim.
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie obsługa klienta, w tym przyjmowanie połączeń linii przychodzącej, odpowiadanie na mailowe zapytanie konsumentów, rozwiązywanie problemów klientów, udzielanie informacji w odpowiedzi na zapytania oraz budowanie pozytywnych relacji.
Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (minimum licencjat), bardzo dobrej znajomości języka szwedzkiego, francuskiego lub niemieckiego oraz angielskiego na poziomie min.B1, wysokorozwiniętych umiejętności interpersonalnych, dobrej organizacji pracy i zaangażowania. Mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze klienta.
Nasz Klient oferuje stałą pracę w międzynarodowym środowisku oraz stabilne warunki zatrudnienia. Ponadto zapewnia rozwój dzięki wielości szkoleń oraz atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem funkcji "Aplikuj".
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.