
Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Koordynator ds. logistyki
Miszewo, pomorskie
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- koordynowanie załadunku wyrobów gotowych do klientów (wysyłanie zleceń transportowych, komunikacja z dyspozytorem i obsługą klienta, konsolidacja przesyłek, nadzór nad załadunkiem)
- koordynowanie zwrotów od klientów
- wprowadzanie reklamacji transportowych
- przygotowywanie dokumentacji transportowej i dokumentacji odprawy celnej
- kontakt z działem obsługi klienta
- optymalizacja kosztów transportu poprzez analizę średniej przesyłek, ich częstotliwości i tras transportu
- obsługa logistyczna działu obsługi klienta w zakresie monitorowania statusu przesyłek, analizy opóźnień i innych problemów logistycznych
- śledzenie przesyłek
- zlecanie przesyłek kurierskich
Oczekujemy:
- zdolności komunikacyjnych i organizacyjnych
- umiejętności obsługi komputera, mile widziana znajomość systemów magazynowych ERP
- doświadczenia na podobnym stanowisku, zwłaszcza w ramach organizowania i kupna transportów
- wiedzy na temat eksportu, transportu morskiego czy ADR
- znajomości j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
- mile widziana dodatkowa znajomość j. rosyjskiego
Mamy do zaoferowania:
- umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z Klientem
- pracę w amerykańskiej firmie produkcyjnej w Miszewie
- stabilne zatrudnienie i możliwość dłuższej współpracy
- pracę w godzinach 8-16:00
- wynagrodzenie podstawowe, częściowy zwrot kosztów dojazdu, benefity pracownicze
- możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
