
Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. BHP/PPOŻMiejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Zadania:
- Prowadzenie regularnych audytów wewnętrznych dotyczących bezpieczeństwa przeciwpożarowego i BHP
- Sporządzanie protokołów pokontrolnych po każdej przeprowadzonej wizycie w oddziałach
- Opiniowanie w zakresie rozwiązań dotyczących BHP/PPOŻ
- Organizowanie i przeprowadzanie dla pracowników szkoleń wstępnych oraz okresowych z zakresu BHP
- Sporządzanie stosownych dokumentów: protokoły powypadkowe, dokumenty dla organów kontrolnych PIP, SANEPIDU, sprawozdania do GUS itd.
- Kontrola stanowisk pracy pod względem bezpieczeństwa pracy
- Opracowywanie instrukcji stanowiskowych
- Kontakt z organami kontroli w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska
- Nadzór nad dokumentacją związaną z BHP i PPOŻ oraz jej aktualizacja
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze BHP
- Znajomość obowiązujących przepisów w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej
- Uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej
- Umiejętność nawiązywania kontaktu oraz budowania relacji
- Zdolność analitycznego myślenia
- Odporność na stres
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Gotowość do wyjazdów służbowych
Oferujemy:
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwości rozwoju zawodowego
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.