Sieć aptek o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje kandydata na stanowisko:
Koordynatora ds. Aptek
Zakres obowiązków:
- Dbanie o najwyższą jakość obsługi Pacjentów
- Bezpośredni kontakt z personelem apteki w zakresie organizacji pracy i rozwiązywania bieżących problemów, min. ustalanie grafików pracy oraz planów urlopowych
- Rekrutacja pracowników
- Kontrola nad realizacją wyznaczonych planów sprzedażowych i polityki cenowej
- Nadzór nad prawidłowym wizerunkiem apteki zgodnie z ustalonymi wytycznymi merchandisingu,
- Opracowywanie, wdrażanie i koordynowanie nowych strategii,
- Kontrola stanów magazynowych pod względem dostępności/rotacji/wartości magazynu.
Wymagania:
Preferowane wykształcenie kierunkowe ( farmacja lub technikum farmaceutyczne )
samodzielność w działaniu, terminowość, odpowiedzialność, znajomość branży farmaceutycznej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dyspozycyjność, prawo jazdy kategorii B.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na stanowisku koordynatora lub menedżera.
Apteki Dom Leków związane są z polskim rynkiem farmaceutycznym od ponad ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.