Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/10/2019.

Koordynator Biura

Katowice, śląskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • Aktualna obsługa biura związana z administracją i rachunkowością oraz wsparcie zarządu
  • Dbanie o obieg dokumentów
  • Wystawianie i sprawdzanie faktur
  • Zajmowanie się różnego rodzaju płatnościami, przelewami
  • Delegowanie zadań do innych działów
  • Organizowanie delegacji, wyjazdów służbowych
  • Praca na systemie komputerowym

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętności interpersonalne pozwalające na samodzielne koordynowanie biura,
  • Bystrość, chęć uczenia się
  • Odpowiedzialność
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Zatrudnienie stałe na podstawie umowy o pracę
  • Stałe godziny pracy: 8-16:00 od poniedziałku do piątku
  • Stabilizacja zawodowa
  • Praca rozwojowa
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
Oferta pracy stalej


Numer referencyjny: Foo/12/18/KTW

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa
do góry