Koordynator biura w Poznaniu
Opis stanowiska pracy
Koordynator biura w Poznaniu
Poznań
NR REF.: 1113136
Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy z branży technologicznej poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynatora Biura w Poznaniu na około 1/4 etatu!
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację bieżących spraw administracyjno-biurowych, w tym za zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną biura, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, wsparcie działu HR w organizacji spotkań biznesowych oraz eventów firmowych. Ponadto zadaniem Office Managera będzie kontrola nad budżetem przeznaczonym na wydatki służbowe.
Od kandydatów oczekujemy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, znajomości języka angielskiego na poziomie B2, dyspozycyjności do rozpoczęcia pracy od zaraz na około 10h/tydzień oraz statusu studenta. Dodatkowo osoba na tym stanowisku powinna wyróżniać się wysoką kulturą osobistą, komunikatywnością, zorientowaniem na szczegóły oraz pozytywną i proaktywną postawą.
Firma oferuje pakiet benefitów pozapłacowych, możliwości rozwoju, elastyczny grafik oraz współpracy w przyjaznej atmosferze w firmie o międzynarodowym zasięgu.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prezentacja firmy
Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.
At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles). Rozwiń
Informacje dodatkowe
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/10/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
-
Praca Obsługa klienta