Do Twoich obowiązków będzie należało:
• zarządzanie Biurem Obsługi Klienta
• motywowanie, szkolenie i dbanie o rozwój podległych pracowników
• przygotowywanie oraz realizacja kampanii sprzedażowych
• przygotowywanie raportów, zestawień, analiz uzyskanych wyników sprzedaży,
• utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta
• wdrażanie usprawnień, tworzenie procedur
• współpraca z innymi działami w firmie
Możemy Ci zaoferować:
• pracę z ludźmi z pasją, w otoczeniu mnóstwa zabawek
• wartościowy produkt, który wspiera edukację dzieci już od 5 roku życia
• pracę w siedzibie głównej w Gliwicach w systemie dwuzmianowym
(I zmiana: pn – pt: 8:00 – 16:00; II zmiana: pn – pt: 10:00 – 18:00)
• profesjonalny pakiet szkoleń i możliwość rozwoju zawodowego
• umowę o pracę
• stałe wynagrodzenie + premie za wyniki całego zespołu
• wykształcenie wyższe
• minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
• nastawienie na realizację celów,
• praktyczna znajomość technik sprzedaży, motywowania i coachingu,
• bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,
• wysoka kultura osobista oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• bardzo dobra znajomość programu Excel
• pozytywne podejście do życia, z nastawieniem na rozwój
• znajomość branży edukacyjnej i zamiłowanie do LEGO mile widziane
Fabryka Naukowców już od ponad 7 lat zajmuje się innowacyjną, pozaszkoln... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.