Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Umowę o pracę bezpośrednio z naszym Klientem (czas próbny - 3 miesiące, kolejna czas nieokreślony)
Pakiet świadczeń pracowniczych (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowana karta Multisport, pakiet szkoleniowy - możliwość doszkalania umiejętności językowych)
Premia kwartalna, roczna
Samodzielność w działaniu
Liczne szkolenia z zakresu umiejętności negocjacyjnych
Wsparcie lidera, kooperacyjne podejście w zespole
Pracę w międzynarodowym środowisku według najlepszych standardów (nowy budynek)
Miejsce pracy: okolice Dworca PKP Mikołajów
Wymagania:
Znajomość języka hiszpańskiego - min. C1
Znajomość języka angielskiego - min. B2
Znajomość języka francuskiego - mile widziana
Doświadczenie w obsłudze klienta
Umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole
Dobra znajomość programu Excel
Zadania :
Zarządzanie portfelem Klientów i minimalizowanie zaległych należności
Stały kontakt z Klientem, budowanie relacji
Określanie powodów braku płatności
Doradztwo Klientom w celu poprawnego prowadzenia konta
Proaktywna komunikacja we własnym obszarze odpowiedzialności oraz współpraca z działem księgowym i działem sprzedaży
Wspieranie działu księgowości w alokowaniu płatności od klientów oraz w obsłudze kont rozliczeń z klientami
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.