Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/09/2020.

Opis stanowiska pracy

Naszym Klientem jest duża i prężnie rozwijająca się międzynarodowa firma. Producent ceramiki sanitarnej. Koncern jest znany na całym świecie i posiada kilkanaście fabryk w Europie. To ceniony dostawca w swojej branży. Wspomagając naszego Klienta w jego dalszym rozwoju, poszukujemy kompetentnego i doświadczonego Kandydata zainteresowanego podjęciem długofalowej współpracy poprzez objęcie stanowiska:

 

KONTROLER KOSZTÓW (osoba podległa pod Dyrektora Finansowego) 

 

miejsce pracy: Gryfice

Nr ref. 2088/P

 

ISTOTA STANOWISKA. Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na stanowisku Kontrolera Kosztów będzie uczestnictwo w procesie analizy zagadnień finansowych funkcjonowania zakładu m.in. poprzez rozliczanie kosztów, wyliczanie zyskowności, czy też kontrolę wykonania budżetów. Stanowisko Kontrolera Kosztów jest stanowiskiem samodzielnym usytuowanym w dziale finansowym.

 

KLUCZOWE OBOWIĄZKI:

 

kontrola oraz analiza kosztów produkcji,

• udział w przygotowaniu budżetu oraz kontrolę jego realizacji,

• udział w procesie finansowego zamknięcia miesiąca,

• kalkulacja kosztów wytworzenia produktów i monitoring odchyleń,

• utrzymanie i bieżące aktualizowanie baz danych,

• przeprowadzanie analiz produktów i analizę odchyleń,

• przeprowadzanie analiz kosztów zakupów,

• ścisła współpraca z działem księgowości, produkcji, zakupów i sprzedaży

 

POSZUKIWANY PROFIL KANDYDATA:

 

• W zakresie wykształcenia: wyższe preferowane ekonomiczne – finanse, rachunkowość

• W zakresie doświadczenia: kilkuletnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku - preferowane w firmach produkcyjnych lub produkcyjno – handlowych w dziale finansowym lub księgowym.

• W zakresie IT: biegła obsługa komputera (Excel, pozostałe narzędzia analityczne, mile widziany SAP);

• W zakresie języka obcego: mile widziana znajomość języka angielskiego

• W zakresie cech osobowości: samodzielność, umiejętność planowania i ustalania priorytetów, sumienność, pracowitość, wytrwałość, zorganizowanie, zaangażowanie, umiejętność wyciągania wniosków i analizy zdarzeń gospodarczych, otwartość, komunikatywność, przedsiębiorczość, systematyczność, dokładność, rzetelność, analityczne podejście do gromadzenia informacji oraz podejmowania decyzji w oparciu o te dane, dynamizm, zdecydowanie w działaniu i inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu oraz nastawienie na rozwój.

• Dodatkowe kwalifikacje: Prawo jazdy kat. B.

 

OFERTA. Niniejsza oferta kierowana jest do osób, które oczekują samodzielnej i odpowiedzialnej pracy w ramach struktur prężnie rozwijającej się firmy. Zatrudnionej na tym firma zapewnia ciekawą i pełną wyzwań pracę, możliwość rozwoju zawodowego, umowę o pracę na czas nieokreślony, pakiet socjalny, opieka medyczna oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.

 

Jeśli spełniasz powyższe wymagania i pragniesz zmienić coś w swoim życiu zawodowym - aplikuj! Poznać ciekawą ofertę zawsze warto!!! Zapewniamy 100 % dyskrecję !!!

 

Del Piero Sp. z o.o. działające na rynku usług doradztwa personalnego od 1998 roku zapewni wszystkim kandydatom pełną dyskrecję przestrzegając zasad etycznych branży oraz ogólnoprzyjętej kultury biznesowej. Firma posiada wpis w rejestrze podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 943. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

 

Wszystkie zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie aplikacji

 

Osoba prowadząca projekt: Joanna Huptyś

Menadżer Projektów Rekrutacyjnych i Badania Potencjału / Psycholog

Prezentacja firmy

Od 1998 roku zajmujemy się profesjonalną rekrutacją pracowników, doradztwem personalnym... (m.in. badanie potencjału, budowanie ścieżek kariery itd.) oraz rekrutacją tymczasową. Przez ten czas z powodzeniem przeprowadziliśmy ponad 3.500 procesów rekrutacyjnych i ponad 1.000 projektów badania potencjału dzięki temu zyskaliśmy wielu zadowolonych Klientów. Politykę naszej firmy opieramy o optymalizację kosztów. Świadczymy usługi na najwyższym europejskim poziomie przy zachowaniu konkurencyjnych cen. Cieszymy się, że dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu możemy pomóc Państwu w zatrudnieniu kadry na miarę Państwa potrzeb i oczekiwań – specjalistów, którzy będą mieli swój wkład w budowanie marki i pomogą przedsiębiorstwu wspiąć się na kolejne szczeble rozwoju. Usługi doradztwa personalnego świadczymy na terenie całej Polski. Naszą ofertę kierujemy zarówno do dużych przedsiębiorstw działających na skalę międzynarodową, jak i dynamicznie rozwijających się małych i średnich firm. Zasady, którymi kierujemy się we współpracy z naszymi Klientami i kandydatami, to zaufanie, odpowiedzialność i dyskrecja.

W Del Piero wyznajemy zasadę, iż ciągła poprawa każdego elementu procesu rekrutacji prowadzi do uzyskania najwyższej jakości i wydajności pracy. W 2005 roku wkroczyliśmy na ścieżkę KAIZEN - (z jap. 改-善 - czyli dobra zmiana) filozofii biznesu, która prowadzi do uzyskania nadzwyczajnej jakości i wydajności.

W 1998 roku stworzyliśmy firmę, której Klienci odnoszą coraz większe sukcesy. Ich autorami są ludzie, którzy wierzą w przyszłość swoich organizacji.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry