Od 1998 roku zajmujemy się profesjonalną rekrutacją pracowników, doradztwem personalnym (m.in. badanie potencjału, budowanie ścieżek kariery itd.) oraz rekrutacją tymczasową. Przez ten czas z powodzeniem przeprowadziliśmy ponad 3.500 procesów rekrutacyjnych i ponad 1.000 projektów badania potencjału dzięki temu zyskaliśmy wielu zadowolonych Klientów. Politykę naszej firmy opieramy o optymalizację kosztów. Świadczymy usługi na najwyższym europejskim poziomie przy zachowaniu konkurencyjnych cen. Cieszymy się, że dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu możemy pomóc Państwu w zatrudnieniu kadry na miarę Państwa potrzeb i oczekiwań – specjalistów, którzy będą mieli swój wkład w budowanie marki i pomogą przedsiębiorstwu wspiąć się na kolejne szczeble rozwoju. Usługi doradztwa personalnego świadczymy na terenie całej Polski. Naszą ofertę kierujemy zarówno do dużych przedsiębiorstw działających na skalę międzynarodową, jak i dynamicznie rozwijających się małych i średnich firm. Zasady, którymi kierujemy się we współpracy z naszymi Klientami i kandydatami, to zaufanie, odpowiedzialność i dyskrecja.
Naszym Klientem jest duża i prężnie rozwijająca się firma produkcyjna. To ceniony dostawca w swojej branży. Wspomagając naszego Klienta w jego dalszym rozwoju, poszukujemy kompetentnego i doświadczonego Kandydata zainteresowanego podjęciem długofalowej współpracy poprzez objęcie stanowiska:
KONTROLER FINANSOWY
lokalizacja: Siemianowice - Śląskie
Lubisz pracę w finansach? Interesuje Cię rozwój na samodzielnym stanowisku w firmie międzynarodowej o ugruntowanej pozycji na rynku? Jesteś nastwiony/a na relacje międzyludzkie? Lubisz zarządzać zespołem? Cechuje Cię otwartość, elastyczność i myślenie analityczne? Pragniesz zmienić coś w swoim życiu zawodowym i masz wskazane doświadczenie? Jeśli tak to aplikuj!!!
Ta oferta jest stworzona dla Ciebie - nic nie tracisz a możesz wiele zyskać !!!
Zapewniamy 100 % poufności !!!
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
- Udział w przygotowaniu rocznego budżetu, w tym kontrola jego realizacji oraz wyjaśnienie odchyleń
- Udział w zamknięciu miesiąca, w tym raportowaniu do grupy (P&L, BS, KPI i inne raporty grupowe)
- Analiza marży na podstawie informacji ujętych w raportowaniu miesięcznym i wyliczeniach ad hoc, przewidywanie ewolucji marży w najbliższych okresach na podstawie aktualnych informacji rynkowych (zmiana kosztów produkcji, głównie kosztów surowców i mediów)
- Przygotowanie prognoz.
- Weryfikacja klientów firmy, określanie limitów kredytowych klientów oraz nadzór nad ściągalnością należności firmy we współpracy z firmą ubezpieczającą należności klientów.
- Udział w wyliczaniu cen sprzedaży do spółek grupowych, weryfikacji cen zakupu z grupy,
- Nadzór nad zamknięciem roku, współpraca z audytorami
- Inne zadania wynikające z zajmowanego stanowiska
POSZUKIWANY PROFIL KANDYDATA:
- W zakresie wykształcenia: wyższe preferowane ekonomiczne – finanse, rachunkowość
- W zakresie doświadczenia: minimum 2 - letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku - preferowane w firmach produkcyjnych lub produkcyjno – handlowych w dziale finansowym lub księgowym. Doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi, umiejętność motywowania i wyznaczania celów
- W zakresie IT: biegła obsługa komputera (Excel, pozostałe narzędzia analityczne, Power Point)
- W zakresie cech osobowości: samodzielność, umiejętność planowania i ustalania priorytetów, zarządzania pracą własną i zespołu, sumienność, pracowitość, wytrwałość, zorganizowanie, zaangażowanie, umiejętność wyciągania wniosków i analizy zdarzeń gospodarczych, otwartość, komunikatywność, przedsiębiorczość, systematyczność, dokładność, rzetelność, analityczne podejście do gromadzenia informacji oraz podejmowania decyzji w oparciu o te dane, dynamizm, zdecydowanie w działaniu i inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu oraz nastawienie na rozwój. Poszukiwana osoba powinna się odznaczać zdolnością zarządzania i motywowania zespołu.
- Dodatkowe kwalifikacje: Prawo jazdy kat. B.
OFERTA. Niniejsza oferta kierowana jest do osób, które oczekują samodzielnej i odpowiedzialnej pracy w ramach struktur prężnie rozwijającej się firmy. W zamian za kwalifikacje, profesjonalizm i zaangażowanie,
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w rozwojowym, interesującym i stabilnym środowisku
- programy rozwojowe i szkolenia
- narzędzia niezbędne do pracy
- pakiet socjalny
- pakiet medyczny
- ubezpieczenie na życie
- program emerytalny
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i pragniesz zmienić coś w swoim życiu zawodowym - aplikuj! Poznać ciekawą ofertę zawsze warto!!! Zapewniamy 100 % dyskrecję !!!
Del Piero Sp. z o.o. działające na rynku usług doradztwa personalnego od 1998 roku zapewni wszystkim kandydatom pełną dyskrecję przestrzegając zasad etycznych branży oraz ogólnoprzyjętej kultury biznesowej. Firma posiada wpis w rejestrze podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 943. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Wszystkie zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie aplikacji
Osoba prowadząca projekt: Joanna Huptyś
Menadżer Projektów Rekrutacyjnych i Badania Potencjału / Psycholog