Kontroler finansowy
Miejsce pracy: Kielce
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków :
- Prowadzenie kontroli i nadzoru nad sprawami rachunkowymi i finansowymi firmy,
- Przygotowywanie i analiza sprawozdań, raportów i analiz związanych z bieżącą działalnością firmy- raportowanie finansowe i zarządcze, w tym ad-hoc,
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Zarządzającym,
- Analiza odchyleń od budżetu,
- Identyfikacja obszarów oszczędności lub zwiększenia efektywności kosztowej,
- Przygotowywanie prezentacji.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane: rachunkowość, finanse, ekonomia),
- Min. roczne doświadczenie w obszarze kontrolingu finansowego lub 3-letnie w dziale księgowości,
- Dobra znajomość języka angielskiego - w mowie i piśmie,
- Bardzo dobra znajomość w zakresie standardów rachunkowości, analiz ekonomiczno-finansowych, finansów przedsiębiorstwa, oceny projektów inwestycyjnych itp.
- Zaawansowana znajomość programu Excel,
- Znajomość aplikacji TETA będzie dużym atutem,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, asertywność,
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- Samodzielność, determinacja, zaangażowanie,
- Umiejętność analitycznego myślenia i zarządzania projektami.
Oferujemy:
- Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia i możliwość rozwoju zawodowego
- Umowę o pracę (możliwość współpracy w oparciu o kontrakt),
- Dostęp do pakietu socjalnego: ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, ubezpieczenia grupowe, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, szkolenia,
- Wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
Numer referencyjny: ESG/06/2017/KLC
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.