Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/02/2019.

Kontroler Finansowy Zakładu (k/m)

Trzebnica, dolnośląskie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Poszukujemy osoby na stanowisko kontrolera finansowego zakładu. Zatrudniony kandydat będzie blisko współpracował z dyrektorem finansowym oraz grupą. W perspektywie kilku lat jest awans i rola strategiczna w strukturach organizacji.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna zlokalizowana w okolicy Brzegu Dolnego.

Opis stanowiska

  • Opracowywanie rocznego Business Planu, prognozowanie, bieżąca i cykliczna analiza odchyleń;
  • Analizy rentowności wdrożenia projektów oszczędnościowych oraz nadzór nad nimi;
  • Sporządzanie cyklicznych raportów oraz analiz finansowych na potrzeby Grupy;
  • Przygotowanie budżetów i monitoring ich realizacji wraz z wyjaśnieniem odchyleń, sporządzanie i aktualizacja prognoz finansowych;
  • Zarządzanie cash flow;
  • Analiza kosztów i ich alokacja zgodnie z polityką firmy;
  • Analiza kluczowych wskaźników finansowych i rekomendacje dalszych działań;
  • Doskonalenie narzędzi raportowania, modyfikacja i wdrażanie usprawnień;
  • Współpraca z audytorami zewnętrznymi.

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe;
  • Minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze controllingu lub finansów, oraz w samodzielnej, odpowiedzialne roli;
  • Silna chęć rozwoju oraz objęcia strategicznej roli w niedługim czasie;
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, przy wielu projektach jednocześnie. 
  • Wysokiej motywacji połączonej z zaangażowaniem i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • Bardzo dobra znajomości języka angielskiego;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bonus;
  • Auto służbowe;
  • Ubezpieczenie zdrowotne;
  • Unikalna możliwość rozwoju i sprecyzowana ścieżka kariery.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry