#

Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Nowa Itaka Sp. z o.o.

Opole, opolskie

Nowa Itaka Sp. z o.o.

Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Opole

Opis stanowiska:

Czym zajmujemy się w COK- u?

  • Kompleksową obsługą posprzedażową Klienta (odpowiadamy na pytania Klientów, informujemy o zmianach wprowadzonych do oferty, doradzamy i proponujemy optymalne rozwiązania w przypadku konieczności zmiany rezerwacji na prośbę Klienta, przyjmujemy zgłoszenia i uwagi Klientów dotyczące realizowanego wyjazdu)
  • Udzielamy wsparcia merytorycznego i technicznego naszym biurom sprzedaży
  • Aby sprostać tym zadaniom ściśle współpracujemy z naszymi działami: sprzedaży, produktu, obsługi destynacji

Wymagania:

  • umiejętność pracy w zespole i doskonałej samoorganizacji pracy
  • umiejętność identyfikowania potrzeb i problemów Klienta
  • odporność na stres, komunikatywność i dobra dykcja
  • wykształcenie minimum średnie
  • znajomość geografii
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

mile widziane:

  • doświadczenie w branży turystycznej lub w pracy z klientem,
  • wiedza z zakresu technik sprzedaży i obsługi Klienta,
  • znajomość systemów rezerwacyjnych Victor, MerlinX

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
  • udział w szkoleniach krajowych i zagranicznych
  • pracę w wyjątkowym zespole,
  • elastyczny czas pracy
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wakacji dla Ciebie i Twoich bliskich, Kartę Multisport w atrakcyjnej cenie, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • atrakcyjny system wynagrodzeń

Osoby zainteresowane i spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie swoich aplikacji w terminie do 07.12.2017

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi