Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kompleksową obsługą posprzedażową Klienta (odpowiadamy na pytania Klientów, informujemy o zmianach wprowadzonych do oferty, doradzamy i proponujemy optymalne rozwiązania w przypadku konieczności zmiany rezerwacji na prośbę Klienta, przyjmujemy zgłoszenia i uwagi Klientów dotyczące realizowanego wyjazdu)
Udzielamy wsparcia merytorycznego i technicznego naszym biurom sprzedaży
Aby sprostać tym zadaniom ściśle współpracujemy z naszymi działami: sprzedaży, produktu, obsługi destynacji
Wymagania:
umiejętność pracy w zespole i doskonałej samoorganizacji pracy
umiejętność identyfikowania potrzeb i problemów Klienta
odporność na stres, komunikatywność i dobra dykcja
wykształcenie minimum średnie
znajomość geografii
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
mile widziane:
doświadczenie w branży turystycznej lub w pracy z klientem,
wiedza z zakresu technik sprzedaży i obsługi Klienta,
znajomość systemów rezerwacyjnych Victor, MerlinX
Oferujemy:
możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
udział w szkoleniach krajowych i zagranicznych
pracę w wyjątkowym zespole,
elastyczny czas pracy
pakiet socjalny: dofinansowanie wakacji dla Ciebie i Twoich bliskich, Kartę Multisport w atrakcyjnej cenie, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
atrakcyjny system wynagrodzeń
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie swoich aplikacji w terminie do 07.12.2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?