Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/02/2020.

Opis stanowiska pracy

Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby będzie:

  • Rejestrowanie, klasyfikacja i kategoryzowanie zgłoszeń,
  • Nadzorowanie czasu rozwiązania zgłoszeń,
  • Dostarczanie kompletnych i zrozumiałych rozwiązań dla użytkowników,
  • Informowanie użytkowników o postępie prac nad zgłoszeniem,
  • Przeglądanie oraz korzystanie z bazy wiedzy,
  • Analizowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia,
  • Weryfikacja rozwiązań przekazanych przez kolejne linie wsparcia,
  • Wsparcie procesu wdrożenia nowych rozwiązań.

 

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
  • Nienaganna dykcja oraz swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,
  • Ogólna wiedza z zakresu systemów i urządzeń informatycznych,
  • Dyspozycyjność, gotowość do pracy w systemie zmianowym 24/7/365.

 

Wymagania

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Odporność na stres,
  • Umiejętność ustalania priorytetów i efektywnej pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Wykształcenie kierunkowe IT
  • Podstawowa wiedza z zakresu systemów operacyjnych (Windows, Linux) i baz danych
  • Znajomość języka zapytań SQL,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Pakiet sportowy,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Atrakcyjne narzędzia pracy.

 

 

Prezentacja firmy

COIG S.A. jest dostawcą kompleksowych, dedykowanych rozwiązań informatycznych,... wspomagających procesy zarządzania. Naszym pierwszoplanowym atutem jest wiedza sektorowa, którą wykorzystujemy dla tworzenia i udostępniania naszym klientom zintegrowanych systemów informatycznych.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca IT - Konsulting , Praca Inne , Praca Obsługa klienta
do góry