Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/07/2019.

Konsultant Service Desk

Katowice, 40-065, śląskie

COIG S.A.

Opis stanowiska pracy

Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Rejestrowanie, klasyfikacja i kategoryzowanie zgłoszeń
  • Nadzorowanie czasu rozwiązania zgłoszeń
  • Dostarczanie kompletnych i zrozumiałych rozwiązań dla użytkowników
  • Informowanie użytkowników o postępie prac nad zgłoszeniem
  • Przeglądanie oraz korzystanie z bazy wiedzy
  • Analizowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia
  • Weryfikacja rozwiązań przekazanych przez kolejne linie wsparcia
  • Wsparcie procesu wdrożenia nowych rozwiązań

 

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe .
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • Nienaganna dykcja oraz swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie
  • Ogólna wiedza z zakresu systemów i urządzeń informatycznych
  • Dyspozycyjność, gotowość do pracy w systemie zmianowym 24/7/365

 

Wymagania

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Odporność na stres
  • Umiejętność ustalania priorytetów i efektywnej pracy pod presją czasu
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
  • Wysoka kultura osobista
  • Wykształcenie kierunkowe IT Podstawowa wiedza z zakresu systemów operacyjnych (Windows, Linux) i baz danych
  • Znajomość języka zapytań SQL .
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego 
  • Prywatna opieka medyczna
  • Pakiet sportowy,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Atrakcyjne narzędzia pracy

 

 

Prezentacja firmy

COIG S.A. jest dostawcą kompleksowych, dedykowanych rozwiązań informatycznych,... wspomagających procesy zarządzania. Naszym pierwszoplanowym atutem jest wiedza sektorowa, którą wykorzystujemy dla tworzenia i udostępniania naszym klientom zintegrowanych systemów informatycznych.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Bazy danych , Praca Inne , Praca Obsługa klienta
do góry