Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
• mile widziane wykształcenie informatyczne lub telekomunikacyjne
• znajomość systemów operacyjnych Windows
• mile widziana znajomość systemu operacyjnego Linux oraz języka SQL
• zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
• mile widziana znajomość podstawowych zagadnień sieciowych
• komunikatywność, solidność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole;
• łatwe przyswajanie nowej wiedzy;
• zapewnienie klientom zewnętrznym i wewnętrznym profesjonalnego wsparcia technicznego,
• analiza oraz rozwiązywanie problemów na I i II linii wsparcia, tj. problemów aplikacji software
• diagnoza problemów oraz usterek
• odpowiedz na zapytania i profesjonalne wsparcie klienta, administratorów IT, przez telefon, e-mail, oraz poprzez fora internetowe
• Opracowywanie dokumentacji dla wspieranego projektu i wprowadzanych zmian.
Klauzula informacyjna Pracodawcy
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. (Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.).”
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?