Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 09/04/2020.

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

Szczecin, zachodniopomorskie

LeasingTeam Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref.: 0027282
Rodzaj pracy: Umowa cywilnoprawna

Zakres obowiązków:

Aplikuj, a otrzymasz:

  • pracę w znanej firmie z branży energetycznej w bardzo dobrej lokalizacji
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • stawkę 17 zł brutto/h, 19,25 zł brutto/h - za pracę w weekendy! Jeśli posiadasz status studenta stawka BRUTTO=NETTO!
  • grafik ustalany wg Twojej dyspozycyjności (minimalna liczba to 100h w miesiącu)
  • od początku współpracy dostęp do szkoleń oraz wsparcie mentora w pierwszych tygodniach pracy
  • pracę w atmosferze sprzyjającej do ciągłego doskonalenia
  • stałą opiekę koordynatora

Oczekiwania:

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenie min średnie
  • dobrej dykcji oraz pozytywnego nastawienia
  • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • podstawowej znajomości obsługi komputera

Oferta:

Twoje zadania:

  • obsługa połączeń przychodzących, przyjmowanie zgłoszeń i pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • rejestrowanie zgłoszeń w systemie
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów

Prezentacja firmy

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z... polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry