Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/19/5359
Obowiązki:
udział w realizacji kampanii sprzedażowej
udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktowej
sprzedaż telefoniczna produktów firmy
sporządzanie raportów z wykonanej pracy
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- umiejętność budowania relacji z klientami,dobra dykcja, swoboda i płynność wypowiedzi,dobra obsługa komputera,samodzielność,odpowiedzialność i zaangażowanie,
chęć rozwoju i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji,przyjazne nastawienie do ludzi i świata ,mile widziane doświadczenie w pracy z telefoniczną obsługa klienta
Nie masz doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta? Nic nie szkodzi! Zapewnimy Ci szkolenie wstępne oraz otrzymasz od nas wsparcie w każdym dniu swojej pracy!
CV ze zdjęciem + list motywacyjny proszę wysłać na adres: rekrutacja@cmspolska.com. W tytule wiadomości proszę podać stanowisko na jakie się aplikuje. Proszę o umieszczenie na CV informacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CMS Polska sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Boya-Żeleńskiego 25C, 35-105 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Miejsce pracy: TADEUSZA BOYA-ŻELEŃSKIEGO 25c, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/10/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Elektronika / Telekomunikacja