Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/03/2019.

KONSULTANT DS. REKRUTACJI

Rzeszów, podkarpackie

Polski HR International Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

 prowadzenie pełnych procesów rekrutacyjnych (w tym głównie rekrutacje masowe),
 aktywne poszukiwanie kandydatów na rynku pracy,
 utrzymywanie i budowanie relacji z klientem,
 doradztwo i wsparcie dla klienta,
 planowanie procesów rekrutacyjnych, bliska współpraca z klientem,
 prowadzenie bieżącej administracji i dokumentacji przebiegu procesu rekrutacji,
 budowanie i aktualizacja danych w bazach kandydatów do podjęcia pracy.

Wymagania

 wykształcenie wyższe,
 minimum 1 rok doświadczenia w rekrutacji pracowników (mile widziane doświadczenie w agencji pracy) - warunek konieczny,
 doświadczenie w obsłudze klienta,
 umiejętność pracy pod presją czasu,
 chęć pracy z ludźmi i zainteresowanie obszarem HR,
 bardzo dobra organizacja czas pracy,
 chęć rozwoju.

Prezentacja firmy

Polski HR International to nowoczesna agencja rekrutacyjna, która operuje na... międzynarodowym rynku pracy. Łączymy polskich pracowników z pracodawcami z całej Europy, którzy prowadzą działalność w różnych branżach. Należymy do Polskiego HR S.A., który funkcjonuje na międzynarodowym rynku HR od 1999 r. Polski HR International Sp. z o. o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 7562.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry