Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/05/2018.

Konsultant ds.obsługi klienta

Łódź, łódzkie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • realizacja zleceń międzynarodowych od klientów i partnerów firmy zgodnie z procedurami,
  • weryfikacja i informowanie klienta o statusach przesyłek,
  • telefoniczna obsługa klienta według obowiązujących standardów,
  • przygotowywanie wycen i weryfikacja stawek dla klientów,
  • współpraca z innymi jednostkami firmy-znajdującymi się w kraju i zagranicą.

Wymagania:

  • motywacja do podjęcia pracy w branży TSL,
  • bardzo dobra obsługa pakietu Microsoft Office,
  • znajomość języka angielskiego -min. B1,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym ( 7:00-19:00 od poniedziałku do piątku ),
  • odpowiedzialność,
  • umiejętność pracy w grupie,
  • komunikatywność,
  • zaangażowanie,
  • orientacja na potrzeby klienta.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość zdobycia i poszerzenia wiedzy z zakresu logistyki i spedycji,
  • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • program szkoleniowy wdrażający do pracy,
  • przyjazną atmosferę w pracy.


Numer referencyjny: 1/2018/ES

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Zasadnicze zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Logistyka
do góry